CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 27 april 2008

Plugga och 24 år! =P

Nu håller jag på och läser Linda, Ara och Martins projektrapport. Den är på nästan 40 sidor. Den är skriven på ett väldigt vetenskapligt sätt och jag blir alldeles trött i hjärnan av att läsa den. Suck. Jag ska besvara frågor så som, är resultaten hållbara. Klart de är, de har ju bara använt sig av böcker och vetenskapsmän. Jisses. Jag orkar inte läsa den mer.
Men men, jag ska försöka läsa den, jag måste ju läsa den.

Detdär om att inte läsa Patrick Stumps sida gick... jag kan inte ens skriva sådär, jag läste den igår och idag. Han fyller 24 idag och jag vill verkligen inte skriva grattis eller något sådant men jag kommer säkert göra det ändå. Om inte här så på Youtube eller Facebook eller Fall Out Boys hemsida. Jisses igen. Men jag sänder en varm grattis-tanke till honom... Det är illa att jag är lika besatt av honom, en människa som jag antagligen aldrig kommer att träffa och som aldrig kommer att vara en del av mitt liv, som Emma är besatt av Andreas, en riktig kille som hon inte bara har träffat utan som faktiskt är en del av hennes liv. Crap.

På onsdag ska jag och Louise gå ut och varannan timme vill jag inte, varannan vill jag. Vi kommer att göra bort oss så jävla mycket. Jag vill sjunga karaoke. Mirjaaaa följ med oss och håll koll på mig så jag inte får för mig att sjunga =/

Näe, nu får jag återgå till rapporten.

"And it's a battered old suitcase to a hotel someplace
And a wound that will never heal
No prima donna, the perfume is on
An old shirt that is stained with blood and whiskey
And goodnight to the street sweepers
The night watchman flame keepers and goodnight to Matilda too"

Pussokram på er, plugga och städa hårt! =P <3<3

0 kommentarer: