CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 8 april 2008

Blodgivning =)

Jag känner mig alldeles konstig i armen nu, fast att det var ganska länge sedan de tog blod. Vi lämnade dessutom bara typ en deciliter blod, tänk sen när man ska lämna 4,5 deciliter! Jisses vad jag känner mig dum som blir jättenervös för att det ska göra ont och sen sticker det bara till lite.
Jag tycker i alla fall att det känns ganska bra att ha anmält sig till blodgivningen. Det tycker jag faktiskt att alla som kan ska göra.

Sedan följde Mirja med mig till teatern och det var kul! Fast vi övade inte på mer än en scen, så det var som vanligt alltså. Och så fick jag veta att Sofia inte tänker rita av mig för hon tänker rita av något vackert. Nej hon menade det inte så, hon är inte heller vacker... Jisses, ibland är det bäst att veta när man ska vara tyst och om man är osäker är det bäst att inte chansa och säga något som bara gör det ännu värre. Det var extra skönt då att Mirja var med för annars vet jag inte om jag skulle kunnat skratta bort det sådär.

Vet ni om att vårvädret är misstänkt likt höstvädret? För det är det. När vi gick in till stan så regnade det hagel, jag kom på försent vad jag sa, på mina läppar och det gör ont. I ren protest åt vi glass på stan och då började det snöa.

Gotta love Sweden... =/

"Douglas kan gå hem och skriva på en lapp vad han tycker om dethär programmet. Sedan kan han spola ned lappen i toan. För så mycket bryr jag mig"

Pussohej på er <3

0 kommentarer: