CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 4 april 2008

Blondinbella

Nu har jag suttit i nästan tre timmar och diskuterat hur värdelös Blondinbella är. Denna blonda stockholmare som inte begriper att 10 000 är mycket pengar för 90% av världens befolkning. Jag är så trött på alla dessa snobbar som tror att deras "problem" spelar roll. Inte för att jag har problem som spelar roll ute i den riktiga världen. Trött blir jag.

Jag såg på det debatt avsnittet med henne och nu får hon väll ändå ta och ge sig. Jurist? Tror hon verkligen att hon kommer kunna bli någon som pelar roll i samhället? Inte bara grundat på att jag tycker att hon är sveriges mest dryga stockholmare utan dessutom grundat på att hon har en ganska oseriös image om man säger så.


Vill ni läsa om en människas liv som faktiskt bryr sig (och som är rolig) så tycker jag att ni ska läsa det Tobias Persson skriver. Han är en god människa. Blondinbella är ond. Hon lyckas nästan med att förgifta sin egen syster.

Jag brukar avsluta med en lite sångtext (fast jag vet inte säkert att ni har märkt det...) men idag tänker jag avsluta med ett citat från ovannämnda Tobias Persson:

"Om jag söver ner Carolina Gynning - tackar samhället mig då? Jag tycker så genuint illa om denna vulgära,skrikande och dumma brudiga brud att jag stundom öerväger ett attentat och sedan ta straffet! Varför ska hånet mot förnuft och intelligens alltid ges en plattform? Suck"

Sov så gott på er och som sagt lycka till! Ni är underbara =) <3

0 kommentarer: