CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 14 april 2008

Premiär och Patrick Stump

Igår hade alltså teatern som jag är med i premiär. Det var så kul! Den blev faktiskt förvånansvärt bra! Poäng till Sofia som har skrivit en bra, dock lite religiös, teater om tonårsliv. När jag kom hem var jag hög på adrenalin och endorfiner. Kul kul! Kom och se på den på Bolandskolan på onsdag (9-10 och 17-18) eller på lördag (17-18). Om ni vill alltså =)




Och så över till det ännu roligare. Varför jag är kär i Patrick Stump. Han är helt underbar. Eller okej, den personen han är i offentlighetens öga, är helt underbart bedårande. Om ni inte tror mig så klicka här. Fast sen måste ni klicka på news för att komma fram till det som jag syftar på.
Eller äh, förresten, jag kan skriva det själv.

"So by April 29th when it comes out I will be 24, officially one year left for some celeberty magazine to put me on one of those "Most Talented Stars Under 25" lists. Huh? What do you think? Ah, that's okay. Handling rejection might as well be my middle name."

Hur kan man inte bli kär i det? Och, for the record, han är på min "Most Talented Stars Under 25" lista. Inte för att jag tror att han bryr sig om mig och min lilla betydelselösa lista.

Dagens citat kommer från honom så klart nu då =)

"Nintendo DS makes me forget I don't have any friends"

Hur kan ni inte älska det?? Pussokram på er =) <3<3

0 kommentarer: