CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 17 april 2008

Om snällhet

Idag ska vi prata om vänskap. Eller idag ska jag skriva om vänskap. Gud vad roligt! Eller vi ska prata om att vara snälla.

Vet ni vad världen behöver? Eller snarare, vet ni vad världen inte behöver?? Unsexiest man listor. Vem vill vara med på sånna? Okej om man vill poängtera att någon har klätt sig extremt snyggt det senaste året men att rösta fram någon till världens osexigaste man? Det är inte enbart för att Patrick Stump lyckades hamna, ganska långt ner, på en sådan lista som jag känner att jag vill skriva om dethär idag, men visst, till viss del är det så. Men seriöst people, känner inte ni ilska och sorg inuti när ni läser att någon har röstats fram till världens sämst klädda man? Det gör i alla fall jag. När jag läser att någon har röstats fram till världens ...(välj själv vilket adjektiv du vill, så länge det är negativt) man/kvinna vill jag bara åka hem till personen, krama om den och säga att den inte är på min ...(adjektivet) lista.
Patrick Stump ska framförallt inte stå på någon form av unsexiest lista. Tvärtom, bara så att ni vet!

Återigen, varför han är så underbart underbar:
And though I was voted Unsexiest man by some piece of shit tabloid, I was also voted 2008's Sexiest Man by Patrick Stump Unpublished/Imaginary Weekly in a poll conducted just now. By me. Of me.

Hur kan ni inte älska det? Hur kan man rösta honom till en av världens osexiagset män? Vem vill överhuvudtaget läsa vad någon skittidning tycker om vilka som är världens sämst klädda? Hur fick jag reda på att Patrick Stump var med på dendär skitlistan? Jag såg någon rubrik i stil med "Patrick Stump voted unsexiest man" på Internet och då jag är ett fan (jaja) kunde jag inte tro det utan att läsa det. Vet ni vad min första tanke var? Stackars, han kom inte ens etta på den listan. =P Jag är en hemsk människa jag vet =/

Nu ska jag skriva bloggbok, thanks for listening! Var snälla mot varandra! Pussokram =)<3<3

0 kommentarer: