CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 19 april 2008

Slut, tragik, depression

Helgen hittills har inte varit bra. Först fick jag mail från Eme och det brukar alltid vara kul. Men hon skrev att hon inte kan komma hit i maj. Det känns för jävligt. Jag ville verkligen att hon skulle komma hit, jag ville verkligen det. Men så går det när livet hatar en.
Vi hade sista förställningen med teatern idag och den gick åt helvete, av massor med anledningar som jag inte orkar räkna upp nu =/

Så i alla fall, i morgon ska jag försöka mig på fysikhelvetet, vi får la se hur det går...

Som sagt, slut, tragik, depression. Jag orkar inte tänka på något bra att skriva nu, blir kanske ett roligare, eller mer positivt i morgon?

Jag har i alla fall lyckats med att hitta ett annat band att bli lite besatt av, dock inte lika besatt som av Fall Out Boy för att de inte är snygga på samma sätt. Men Panic! At The Disco, ännu ett underbart band =)

"The I.V. and your hospital bed
This was no accident
This was a therapeutic chain of events"

Lycka till med fysik pluggande och annan skit =P
Pussokram läsklingar <3<3

0 kommentarer: