CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 16 april 2008

Eftersnack

Nu har jag kommit hem från teatern! Det gick sådär tycker jag eftersom jag strulade till massa med saker. Men alla säger att den var bra, så det märktes nog inte. Cammi, Emma, Mirja, Björn och Micke kom och visade deras stöd, fast jag tror att det egentligen bara var Mirja och kanske Emma som uppskattade den =) Men det var kul att de kom! Fast nu är jag skyldig Cammi en fotbollsmatch, crap.

Det gör inget dock, det var värt att se en fotbollsmatch med Cammi för att få dit henne =)

Kärlek på mina kompisar och Björn och hans kompis =P

Angående studentskivan; det vore kul att vara Catherine Zeta Jones och Julia Roberts! Dessutom är det enkelt att vara dem, inga dyra kläder behövs ens =) Fast ingen kommer fatta det heller, men vad gör det om vi är två? Annars, spökplumpen ftw!

"My gift is my song and this one's for you"

Puss på er underbara!

1 kommentarer:

Mirja sa...

"Fast ingen kommer fatta det heller.."
Har jag nånting här eller? Har jag? Nej, så mycket bryr jag mig! ;)
Huvudsaken är att vi vet. <3