CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 12 april 2008

Premiärnerver

I morgon har vi premiär. Jag är mest nervös över att vi inte är klara tekniskt sett. Fast det var kul på teatern idag. Mest eftersom jag berättade mina dumma idéer för teatern. Alltså vad man skulle kunna göra för att den ska bli rolig och inte... Dramatisk(?). Alla skrattade. Fast jag vet inte om de skrattade åt eller med mig. =P

Igår köpte jag tre klänningar och jag tror att jag har hittat min studentklänning äntligen! Fast jag har lite panik över skivan som är om mindre än en månad...

Och så till en text som skulle kunna vara om mig...

I spent most of last night dragging this lake
For the corpses of all my past mistakes
Sell me out - the joke's on you
We are salt - you are the wound
Empty another bottleand let me tear you to pieces
This is me wishing you
Into the worst situations
I'm the kind of kid
That can't let anything go
But you wouldn't know a good thing
If it came up and slit your throat


Pussokram på er människor =) <3<3

0 kommentarer: