CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 16 april 2008

Kolmården!


Aj *pekar på hjärtat*
Aj inuti *pekar igen*

På riktigt, jag får ont i själen. Jag har alltid velat åka dit, ända sen jag var typ sex. Men det har jag aldrig fått. För vi har aldrig haft råd. Jag vill dit!! Fast att man brukar åka dit när man är lite. För jag fick aldrig det =/

Men i alla fall. Snart ska mina kompisar och jag gå ner på stan för att först köpa godis, och sen så på min teater. Eller jag ska spela. Men Mirja och Emma, knappast Cammi, ska se på min teater. Mirja ska till och med vara med på ett litet hörn. Fast du borde tvingat henne att ge dig godis för det eller något =P Men kul ska det bli!

Ansökningarna till högskolan har skjutits upp tre dagar så nu kan man stressa till och med på fredag. Bra va? (Nej!) Fast jag har redan skickat in ansökan till högskolan i Borås. Jag vill gå på det programmet. Fast jag är ganska säker på att jag kommer in. Jag hoppas som fan att jag kommer in! Men man vet ju aldrig Så vi får se, om sju månader bor jag antingen i Borås eller i Uppsala fortfarande. Jag hoppas att jag bor i Borås...

"And I’ve been keeping all the letters that I wrote to you
Each one a line or two
“I’m fine baby, how are you?”
Well I would send them but I know that it’s just not enough
My words were cold and flat
And you deserve more than that"

Var är Mirja nu då?? Hon måste ju hämta oss...
Pussokram på er sötisar =)

0 kommentarer: