CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 22 april 2008

Våren är här!

Idag vägrar jag plugga. Inte för att jag har pluggat jättemycket inför fysiken, men jag har stressat sönder över slutprovet. Mirja stressade så mycket att hon fick en allergisk reaktion. Det är lite komiskt att hon alltid blir sjuk inför slutproven =P
Jag tror förövrigt att provet gick ganska bra, jag hoppas på 13/44.

Våren är här för att stanna, det bestämde jag idag. Jag har nämligen plockat fram min vårjacka och vägrar plocka undan den innan det har varit både sommar och höst. Så det så.

Och, om någon undrar, så har jag hittat ytterligare en att bli bestatt av. Han heter Brendon Urie och är sångaren i Panic! At The Disco. Så nu vet ni det.

Nu är Björn skitsur på mig för han vill ha sin dator (precis då raderades hela mitt inlägg, thus det korta inlägget=/) Så nu ska jag gå och lyssna på Panic! At The Disco.

"And isn't this exactly where you'd like me
I'm exactly where you'd like me, you know
Praying for love in a lap dance and paying in naivety
Oh, and isn't this exactly where you'd like meI
'm exactly where you'd like me, you know
Praying for love in a lap dance and paying in naivety"

Pussokram på er underbara och speciellt sjuklingen =) <3<3

2 kommentarer:

Mirja sa...

Åh nej, en till att hålla reda på? :P Jag som precis lärt mig den förra. Du är lite borderline med alla dina fixeringar ^^ <3<3

Toffie sa...

Tss, du behöver inte hålla koll på honom =) Jag kommer ihåg det själv =P Och det är fortfarande Patrick Stump som är mest snygg ^^,