CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 10 april 2008

Körlektioner!

Idag tog jag min första körlektion. Jag fick motorstopp en gång. Fast i övrigt gick det ganska bra. Jag slapp den delen när man ska ställa in stolen och speglar eftersom jag redan kan det. Det känndes ju bra =)

I övrigt känns allting ganska bra idag. The Office börjar idag om det är någon som vill veta det, jag har längtat efter Pam och Jim. Igår gick inte Grey's Anatomy. Vet ni varför? För att livet hatar mig och tycker att hockey är viktigare än mina TV serier. Det är det inte. Dock kunde jag ju se på Morgonsoffan och då fick jag se Björn Gustavsson två gånger dessutom (en gång på femman sen). Han är så söt som Benjamin!
Mirja och jag ska se honom på första maj. Det ska bli jättekul! Hoppas att talangdelen blir rolig också.

Nu börjar snart samhällskunskapen. Så nu ska jag försöka att tänka på något annat än TVprogram...

I'll be your hope I'll be your wish I'll be your everything...

Pussokram på er =)

0 kommentarer: