CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 20 april 2008

Misslyckande, Borås, Fysik...

Idag skulle jag har pluggat fysik. Det gjorde jag inte. Så det blir nog panikplugg i morgon som vanligt. Angående ångesten. Jag vill inte flytta själv till en stad där jag inte känner någon. Till er som trott annat, jag är världens mest fega människa, jag kan dessutom vara jävligt otrevlig Hur ska jag kunna hitta nya kompisar?

Misslyckad, det känns stundvis som det bästa sättet att beskriva mig på. Jag är så singel man blir, jag har inget jobb, jag har ingen framtidsplan, jag är bara... misslyckad. Löser det sig snart eller vad tror ni? Jag börjar tappa tron på migsjälv som helhet.
Det som är mest patetiskt är att jag tror på karma. Vad har jag gjort för något för att förtjäna dethär? Eller vad kommer jag göra som rättfärdigar allt dethär?

Skit samma, jag är inte glad idag heller. Jag ska nog inte skriva när jag inte är glad =/ Men men... I morgon är det skola. Vi ska ta blod och ta kort på det. Det blir nog kul i alla fall. Fast sen har vi fyskäcklet. Crap. Ibland blir jag bara så trött på livet och vad det ger mig.

Vad som bäst beskriver mig idag är mer text ur låten jag citerade igår.

"No it's not so pleasant
And it's not so conventional
And it sure as hell ain't normal
But we deal, we deal"

Puss på er underbara människor som orkar med mig <3<3

0 kommentarer: