CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 26 april 2008

Lång dag

Idag har jag hjälpt Karin att flytta och sen åkte vi till Nic och Tilda för att hjälpa dem rensa i trädgården. Jag är så trött nu att jag inte träffar rätt tangenter =/ Jisses. Theo var underbart söt som vanligt men varje gång jag träffar honom vill jag åka till Maja. Men det går bra ändå =P

Jag försöker komma på vad jag tänkte på i mosre men jag kommer inte ihåg vad det var...
Försöker verkligen att inte titta på Patrick Stumps hemsida, jag vill inte vara mansik. Men det vore kanske enklast att bara acceptera att jag är hypobipolär... Sorgligt...

Nu ska jag titta på en intervju med Brendon Urie. Suck, ny mani =/

Come save me from walking off a windowsill or I'll sleep in the rain
Don't you remember when I was a bird and you were a map?
Now he drags down miles in America briefcase in hand
The stove is creeping up his spine again, can't get enough trash

Sov gott på er läsklingar pussokram <3<3

0 kommentarer: