CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 2 maj 2008

Sista April! =)

Idag har jag kört igen. Jag frågade hur många lektioner han tror att jag kommer behöva. Han svarade att man brukar säga åldern plus 10-20 lektioner. Jag tänker inte ta 28 lektioner. Jisses. Jag blev chockad som fan. Crap!

Andra Maj idag. Kul! =) Louise var här igår och sista April. Som jag redan nämnt, fast Louise tvingade med Amanda också. Vi kom inte in på Etage för tydligen var det 20 år. Så vi gick till Red Room istället. Vet ni, man kan inte sjunga karaoke där. Det var skönt, jag har nämligen varit sjuk de senaste fem dagarna och jag hade som mest konstig hals i onsdags. Louise och jag skulle träffa Amanda utanför Etage men vi var nästan 20 minuter tidiga så vi gick omkring på stan så länge. Louise ville gå till folksamlingarna, jag ville gå från dem. Som tur var gjorde Louise som jag ville för en gångs skull. Jag får nämligen liiiite panik när jag inte har full kontroll över situationen, vilket man inte har när man här bland massa packade okända människor. Trotts att vi gick där det nästan inte fanns några människor blev vi raggade på typ fyra gånger. Och sen blev vi hårdraggade på inne på Red Room, en ny erfarenhet för mig.

Jag och Amanda tröttnade ganska snabbt men Louise, som blev mest raggad på, tyckte att det var kul. Vi kom runt typ 21.30 och runt 23 hade vi tröttnat alla tre (Louise ragg hade tagit hennes nummer och gått...) så vi gick till Amanda. Jag hade mina stillett klackar på mig och idag, två dagar senare, har jag fortfarande blåsor på två tår, ett öppet sår på en tå och en stor blåsa under min ena fot. Ett litet råd till alla er läsare (Mirja =P) om ni blir erbjuden att cykla för att du har ont i fötterna, ta den då, oavsett om du har kjol på dig och druckit en cider. Annars kan man inte gå ordentligt på minst tre dagar.

Jag läste Mirjas blog och för det första, jag förstår inte citatet. Du får förklara det för mig senare. För det andra, jag älskar dig som du är, och du är inte tråkig bara mogen, vilket är underbart! =) Hur ska jag kunna flytta från er?

Jag hade tänkt skriva om Emma och Andreas men jag inser hur långt mitt inlägg har blivit. Så jag tar det en annan dag!

Nu ska jag lyssna på Patrick Stump, gör det ni också! =P

Se you tomorrow, hey Frank can I borrow
A couple of bucks from you
Too go waltzing Matilda, waltzing Matilda
You'll go a waltzing Matilda with me

Okej, jag vet att texten inte ens passar in på något sätt, dessutom är det en skitkonstig text, men den går så och jag älskar den =P
Pussokram på er underbara perfekta =) <3<3

1 kommentarer:

Mirja sa...

Du behöver inte fatta, men jag kan rekommendera boken starkt iaf :P Det kändes som du att försöka få folk att må bra. Vad om Emma och Andreas?? Puss <3<3<3<3