CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 4 maj 2008

Gladish... =P

Idag är jag förvånansvärt glad. Jag hade städat mitt rum klockan två. Det kändes konstigt. Jag brukar aldrig kunna städa på bara någon timma men det gjorde jag idag. Jag är klar med biologirapporterna och det känns jättekonstigt att de blev klara i tid. Jag brukar inte hinna klart med labbrapporterna alls. Men det är förvånande hur mycket jag klarar av när jag är under lite stress. Jag har till och med laddat upp dem på Rexnet. Jag känner mig så stolt över migsjälv.

Just det, jag skulle ju skriva lite om Emma och Andreas. Det var inte så mycket jag tänkte, jag ville bara poängtera att det jag såg i onsdags gillar jag. Om han är sån jämt (nej jag kan inte låta bli att vara cynisk ens idag) så är han en kul och juste kille. Han var till och med trevlig mot Louise =P Han var dessutom ganska olik Jacob, vilket ju så klart är bra, vi gillar unika människor =) Emma verkade dessutom sådär äckligt lycklig (ja, jag måste skriva äckligt) med honom. Men det får hon vara ett tag till tycker jag.
Det var bara det jag hade att säga om dem, det var kul att se (ytterligare) ett förhållande från utsidan.

Okej, jag erkänner, hur glad och lycklig jag än blir, säkert hur rik och framgångsrik jag än blir också, kommer det alltid bo en osäker cynisk liten tjej innerst inne i mig =/

Jag så förresten på Top Model idag och det var en jättecynisk tjej med där, precis som jag faktiskt, med exakt samma humor som jag också. Hon åkte nästan ut ur tävlingen pga hennes "personlighet". De sa till henne att hon måste ända sin "attityd". Varför det?? Om jag trivs med den jag är, om jag trivs med att vara cynisk, varför måste jag då förändra det bara för att andra störs av det? Varför måste alla vara lika glada och hoppiga som Emma?? Visst, hon är underbar och det är inget fel på hennes personlighet. Men det är just det, hennes personlighet inte min. Varför måste alla vara lika dana?? Jag hejar i alla fall på henne i Top Model, fast det blir säkert hon den bitchiga blonda som vinner bara för det. Hon som är sådär äckligt glad och som inte tar emot positiv kritik ironiskt, som jag hör =/

Det blev ett väldigt konstigt inlägg idag, trotts att jag är glad idag... Men så går det med mig =P Jag förstår i alla fall citatet nu, det var så jag trodde att det var menat, men jag var inte säker =)

"Am I more than you bargained for yet?
I've been dying to tell you
Anything you want to hear
'Cause that's just who I am this week"

Den textraden känns precis som jag, speciellt de sista två orden, this week... Fast det borde nog vara today för min del =P Eller for now? Ja, jag vet att jag har humösvängningar som jag vet inte vad... Men men. Nu ska jag kolla om Most Haunted går!
Pussokram och god natt på er läsklingar =) <3<3

0 kommentarer: