CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 13 maj 2008

10 orsaker att älska dig <3

Ja, jag vet, jag borde plugga, men jag kan inte sluta tänka på det som hände i skolan idag. Så jag ska bara skriva dethär och sen ska jag skriva samhällskunskapen. Men först dethär. Nej, det handlar inte om Patrick Stump, Fall Out Boy, Panic! at the Disco, Orlando Bloom eller någon annan av mina manier. Idag handlar det om en av de sötaste människorna jag känner. Idag ska jag försöka förklara för er varför jag älskar Mirja, för hon verkar behöva det idag (oroa er inte svartsjukisar, jag kommer till er andra vid ett senare tillfälle men just idag behöver Mirja detta, eller så tycker hon att jag är jättejobbig) hon var bortom nedstämd idag och det är kanske lite mitt fel... Men i alla fall, för att du förtjänar det =)

1. Vad som än händer, kommer vi alltid ha Hemköp
2. Faktumet att du är ett förklätt Darinfan =P
3. Sättet du försöker muntra upp mig
4. Faktumet att du lyckas
5. Sättet du skrattar med mig
6. "Har jag något här eller?"
7. Faktumet att du får mig att känna mig mindre hopplös
8. Faktumet att du oroar dig över om vi kommer hålla kontakten
9. Faktumet att du låter mig var den jag är
10. Sist men inte minst, att du är den du är <3

Så där har ni det, utan inbördes ordning, 10 (av många) orsaker att älska Mirja, min läskling =)

Och nu åter till min historia om Lars (massage) som för tillfället håller på att bränna ned sin egen lägenhet =/
Pussokram på er underbara älskade läsklingar <3<3

1 kommentarer:

Mirja sa...

<3<3<3 "Vi har BAAARA VARAAANDRA!" Tack för att du känner mig bättre än typ någon annan. Vad ska jag göra utan dig? :S :/
Puss på min honung <3 Jag älskar dig!