CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 22 maj 2008

Teoriiii!!

Idag hade jag min tredje teorilektion. Jag är jättestolt över migsjälv. Cammi vet du, jag sa två svar rätt ut och jag räckte upp handen en gång! Jag är faktiskt äckligt stolt över mig. Jag som på tre år har räckt upp handen för att svara på, eller fråga, en fråga kanske tio gånger, har på tre lektioner nästan tangerat det. Jag ska gå tillbaka till den jag var i högstadiet, jag ska dessutom behålla det självförtroende mina underbara älskade kompisar har hjälpt mig få det senaste året.

Jag fick mail från Eme, she's alive! Nädå, jag trodde inte att hon var död men vi har inte pratat på någon månad (mitt fel) så jag blev så glad att få höra från henne.

Nu ska jag plugga fysik inför IG prövningen i morgon. Jisses vad jag är nervös för den. Hur kommer den att gå till?? Tänk om jag får IG!! Crap. Måste verkligen plugga...

"I could be purple
I could be anything you like
Gotta be green
Gotta be mean
Gotta be everything more
Why don't you like me?"


Pussokram på er läsklingar <3<3

0 kommentarer: