CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 9 maj 2008

Skivan in i detalj typ

Igår hade vi skiva och det var jättekul!! Först var vi hemma hos Mirja och hon och jag blev fjortispackade. Mirja var mest fjortisfull, jag var bara yr =P
Sen kom vi till Birger Jarl där vi fick fördrinkar. Jag hällde ut halva min, mest därför att Mirja sa att jag höll på att bli jättefull också. Eftersom att jag ville argumentera mot det insåg jag att jag nog visst höll på att bli jättefull. Dessutom var det vitt halväckligt vin.
Till middagen fick vi mer alkohol men jag drack bara upp min cider, vinet vi fick till maten var inte heller särskilt gott.
Lagom till Mirja och jag nyktrade till blev Jacob, Cammi och Andreas berusade, vissa mer än andra =P Mirja blev lite paranoid på Jacob och jag tycket att Andreas såg ut som en tjej (förlåt, fylleyra =/)
Jag undrar om Mirja och jag faktiskt nyktrade till eller om vårt behov av att ta hand om andra bara tog över? Jag tror att det var en blandning av båda.
Linda höll tre tal, men hon skulle nog slutat vi två =/ Hon hade skrivit en dikt om hela klassen, och den var jättefin! Fast Cattis höll det finaste talet men mest för att hon knappt kunde hålla tårarna bort. Vi fick våra titlar och min var Drama Queen och jag är inte förvånad, det är jag i ett nötskal i ordets alla bemärkelser. Jag kommer sakna alla människor som jag har lärt känna de senaste tre åren

På bussen hem tänkte jag på detdär med behov. Jag tror att anledningen till att jag aldrig har varit riktigt berusad är min rädsla för att mista kontrollen, alltså att släppa mitt kontrollbehov. Är det inte lite tragiskt?

Jag har dessutom lyckats med en sådär grej som Louise bara lyckas med typ, men jag tänker inte skriva vad det är för det är lite komplicerat. Jag berättas när vi ses =/

Och Mirja vet du? Jag och Jacob kan prata nu. Bra va? =P Ville bara skriva det.

Till sist vill jag bara säga att jag hade jättekul igår och jag kommer verkligen sakna alla er underbara unika människor.

Idag fyller Eme 19 år så säg grattis till henne!

"Another summer day
Has come and gone away
In Paris or Rome
And I want to go home"


Även om jag inte riktigt kan definiera ordet hem. Crap, ni har förvirrat mina benämningar. Pussokram på er fyllisar =P

0 kommentarer: