CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 14 maj 2008

Katriiiiiiin!

Mirjas mobil fungerar! Yey! =) Då behöver hon inte vara så isolerad. Fast du kommer aldrig vara ensam baby <3 Vad ska jag göra utan dig??
Idag var jag med Emma och Mirja på stan och vi åt fluff =) Det var såå gott! Naaam! Det är såna stunder som jag kommer sakna, det är de stunderna jag vill minnas (fast, jag känner ju mig, jag kommer säkert minnas alla gånger vi bråkat =/) Jag vill minnas alla gånger vi har skrattat, alla gånger ni har hjälpt mig, jag tror inte att jag skulle klarat ettan och större delen av tvåan utan er. Jag tror inte att jag skulle vara den jag är utan er =/

Näe men nu ska jag se på Grey's Anatomy =) Sen ska jag se på Sverige Pussas och Kramas i hopp om att få se Björn Gustavsson eller Johan Glans =) "Living the dream! Woohooo"

Följande textrad är Monty Python's The Galaxy Song och det är meningen att man ska känna sig obetydlig när man hör den. Men jag känner mig bara mer betydelsefull varje gång jag lyssnar på den...

"Just remember when you're feeling
Very small and insecure
How amazingly unlikely is your birth
And pray thet there's intellegent life
Somewhere up in space
'Cause there's bugger all down here on earth"

Jag ska nog ta och läsa lite Blondinbellablogg också för jag känner mig hånande idag =P Pussokram på er läsklingar <3<3

0 kommentarer: