CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 21 maj 2008

Om lojalitet

Nu sitter jag i skolan och väntar på att mina söta kompisar ska komma och hämta mig. Jag har precis skrivit slutprov i Kemi B och det gick nog ganska bra, särskilt med tanke på att jag inte har pluggat något och jag suger på Kemi. Men som sagt, det gick nog bra =)

Dethär med lojalitet. Var ska den finnas? Hos de man känt längst eller de man känner bäst? Ska min lojalitet ligga hos Mirja eller hos Eme? Jag bara tänkte på det. För tillfället behöver jag tack och lov inte ta ställning men tänk om jag skulle behöva det? Vilken jobbig tanke. Mirja, Eme, ni kommer aldrig få träffas. Tänk om bara, hur ska man kunna välja? För det blir ju ett typ av val, att stå på den ena eller andra sidan. Jobbigt värre hurrnini!

Jag gjorde en att göra lista, men det var lika dant varje dag så jag tänker bara skriva vad jag ska göra varje dag denhär veckan, plugga fysik och körteori. På fredag ska jag dessutom gå på Sofia och Vanjas skiva. Kul kul!

Don't you remember when I was a bird
And you were a map?

Nu ska jag gå och se om mina kära kompisar har glömt bort mig =/
Pussokram på er läsklingar <3<3

0 kommentarer: