CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 19 maj 2008

Klänning och söta killar =)

Igår var jag och mamma på stan och typ panikletade klänning till mig eftersom Halens bestämt sig för att jag inte var en av de lyckliga få som förtjänade att få klänningen jag hade beställt. Mamma och jag började på MQ där en jättesöt (både till sättet att vara och utseendet) kille hjälpte oss med att visa alla klänningar. Fast de hade egentligen ingen som jag gillade, så vi gick vidare. Vi gick genom hela stan ända upp till MQ vid stadsbiblioteket. Sedan gick vi tillbaka ned till MQ för jag såg en en klänning som inte fanns i rätt storlek på MQ vid biblioteket. Den fanns inte i rätt storlek där heller men han den jättesöta killen hjälpte oss så att den passade lite bättre. Sedan kom han med en klänning som jag helt hade ratat med mamma (inget stickat! >=/). Men bara för att han var så söt att han letat fram den så provade jag klänningen och vet ni?? Det jättefula klänningen som jag ratat från första början satt jätteskönt och jättefint på mig. Så vi köpte den. Fast jag har fortfarande lite problem med att den är stickad...
Sen på bussen hem så var det en till jättesöt kille som plockade upp en sak som jag tappade, sånt uppskattas starkt! =)

Sedan försökte jag lite halvengagerat plugga till biotek provet som jag hade i morse. Det gick inte så bra =P Man ska nog plugga lite oftare, typ som jag pluggar till teorin nu. Första teorilektionen klockan 16.00 idag! =)

Lite Fall Out Boy blir det idag då Pete Wentz och Ashlee Simpson har gift sig och ska ha barn! Så grattis på dem, snart finns det en liten mini Pete (eller Ashlee). Jag kan inte låta bli att tänka på vad alla FOB fans tycker idag. Alla dessa tolvåringar som tror att de har en chans med Pete. Ska jag säga som skulle varit så svartsjuk om det var Patrick. Eller alla hennes fans. Hon har massa fjortisar som fans och Pete har massa emosar som fans. Men Pete är ju het hur man än vrider och vänder på det. Så vi får hoppas att hennes fans är snällare än vad vi FOB fans är.

If you lie you don't deserve to have friends
If you lie you don't deserve to have them
---
Do you really want to be the star of it?

Har ni hört Cute is what we aim For? De är jättebra (citatet är från dem), mycket mer ärliga och raktframma än FOB och P!atD, inte en massa liknelser och skit =P
Nu ska jag plugga mer teori.
Pussokram på er läsklingar <3<3

0 kommentarer: