CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 24 maj 2008

Det blev inget fylleinnlägg Louise <3

Idag väcktes jag två gånger av pratglada föräldrar "Hur var det igår?" "Hade ni kul?" "Hur var Louise" Gah! Låt mig sova! Jag vill inte väckas klockan tio när jag somnade klockan tre. Jag är inte bakis idag heller men jag vill gärna få min skönhetssömn =P Nä men shit vad jag blir trött på mina föräldrar ibland Fast det är sött att de bryr sig om mig och mina kompisar.

Det var stundvis jättekul igår. Jag såg massor med människor som jag känner sen nian och som jag hoppas på att aldrig behöva se någonsin igen. Människor som jag hatar. Det var inte så kul. Fast det var kul att hänga med Mirja. Synd att hon åkte vid tolv, fast ljusen tändes vid ett så det gjorde inte så överdrivet mycket. Hon missade dock när Louise hånglade med en till snubbe från teaterlinjen på boland. Two down six to go som hon själv sa. Fattar du vilket rykte du kommer få gumman?? Ditt beslut för visso men tänk på vad du gör söt=/
Vi träffade en person som Louise känner och som jag har varit lite halvkär i sen vi konfirmerades tillsammans. Han kommer inte ihåg mig, han vet inget. Inget ovanligt där alltså.

Sen ska jag gå på två skivor till tydligen eller?? Louise och Amandas skiva och Nv05c:s skiva. Eller hur Mirja?? =) <3

Jag fick ett till mail från Eme idag =) Jag saknar dig älsklingen <3<3

" Someday I'll wish upon a star
And wake up where the clouds
Are far behind me"

Nu ska jag plugga fysik... What else is new?? Pussokram på er alkisar =P <3<3

1 kommentarer:

Mirja sa...

Det ska vi absolut göra :)
Och jag försökte ringa dig igår när jag gick för jag tänkte att du ville ha skjuts också, men kom inte fram =/
Bra att det gick okej ändå <3<3
Hugs n kisses for Honeylicious. <3