CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 31 augusti 2008

Once a year or so...

Okej, så ungefär en gång om året, eller någonstans mellan 6 månader och två år, så byter jag ju fixeringsobjekt och nu är det dags igen. Fall Out Boy släpper för visso ett nytt album i höst, som jag absolut måste köpa men jag tror att jag ska släppa Patrick Stump, på samma sätt som jag släppte Orlando Bloom och Shane Filan. Inte helt alltså =P. Mitt nya fixeringsobjekt är för visso ganska olik de tidigare, fast inte olik på samma sätt som Patrick Stump var, är. Skillnaden är att han är gay. Gaygaygaygaygay han är gay. Men såååå snygg, och söt, och rolig, och jag vet inte vem jag ska prata om honom med. Jag tror att det är lite mycket galen lite för tidigt för mina nyfunna vänner. Jag tror inte det skulle bli en långvarig vänskap om jag visade allt mitt galet på en gång. (Put it in a jar). Så vem ska jag prata med? Hmm, ja, det får väl bli er, via min blogg? Han är såå söt!! Han heter Jim Verraros och är huvudrollsinnehavaren i Eating Out och American Idol finalist från säsong ett. Varför är alla bra killar gay, eller amerikaner, eller 30+ eller inte intresserade helt enkelt?

Jag har träffat en ny tjej, fast jag vet inte vad hon heter, hon är i Idas studiegrupp och jag älskar henne. Hon är ärlig. Bara helt äckligt ärlig. Jag tog av mig mina glasögon och hon konstaterade helt kallt (vad jag redan vet) att jag är sötare utan mina glasögon. Ida sa iofs snabbt att jag är söt med dem på också men ändå! För det första; jag är sötare utan mina glasögon, vilket alltså innebär att jag är söt med dem också? För det andra; underbara människor som jag nyss har träffat! Hur lyckas jag hitta dem när jag inte ens egentligen tycker om mig? Eller snarare... borde det inte innebära att jag också är något åt det underbara hållet som alla ni jag umgås med? Förstår ni vad jag menar?? Eller är jag den där fula som man hänger med för att se snyggare ut? Jag hoppas på det tidigare.

Tänkte bara skriva av mig lite, för nu hade jag tänkt läsa en sådär 150 sidor till i morgon... Vi får väl se hur det går...

"
Can't be the one you want because I
I can't give you what you need
Can't love you like that
Can't love you like you want me to
Can't give your feelings back
'Cause I can't love you like that"

Underbart, helt enkelt underbart. Men , nu ska jag ta och läsa "Att fånga en lärares arbete". Suck, den är jättetråkig.
Pussokram på er underbara <3<3

1 kommentarer:

Mirja sa...

Tack söt! Haha, helt klart. Det var lagom kul att komma ut från flygplatsen i shorts och linne i 16 grader mot 30+ som det varit i Grekland. Men jag gillar det faktiskt, hösten är min stil... Roligt med dina nya kompisar med, jag vill klart träffa dom när jag kommer och hälsar på dig :)
You ARE wonderful. Puss! <3