CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 12 augusti 2008

Framtid, nutid och det förflutna

Just det, jag glömde, enormt grattis till Cammi, vars blogg jag bojkottar tills OS är över, som kom in på arkitektutbildingen i Luleå! Grattisgrattisgrattis!

Mormor och morfar åkte hit idag så jag kan borsta tänderna och använda min bettskena! =) Och mamma har fixat med mitt körkort så jag måste inte alls åka upp till Uppsala för att hämta ut det! Kärlek på mina släktingar!

Erik och jag kollar på First kiss den är så hemsk på ett sätt som jag nästan inte kan förklara. Hela min högstadietid var mer eller mindre så så, och hela min gymnasietid var det min stora skräck. Att helvetet skulle återvända. Därför var jag som jag var hela gymnasiet. Därför är jag så som jag är... Så kan det gå =/ Så har det gått. Ibland är jag fortfarande där. Ibland är jag där igen är väl ett mer rättvist uttryck för det. Så kan det gå, big time.

"And how you convinced me to
Dance in the rain
With everyone watchin' like we were insane"

Nu ska jag se klart på filmmen med Erik, jag tror inte riktigt han förstår vad den går ut på...
Pussokram på er läsklingar <3<3

0 kommentarer: