CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 27 augusti 2008

Mina första dagar som student på HiB!!

I måndags var alltså min första dag på HiB. Jag hade jättekul. Jag lyckades till och med hitta två tjejer att prata med redan första dagen. De heter Ida och Malin (eftersom jag själv blir förvirrad om jag inte får skriva/säga namnen på folk). Vi har jättekul tillsammans. Hur kan man lyckas hitta människor som man passar så bra med så snabbt? Ibland tror jag på högre makter.
Malin är från Falköping och hon hävdar att det bor 30 000 invånare där. Alltså drog Jacob av en sådär 20 000 invånare när vi pratade om storleken på städerna. Fast jag tror att hon tog i överkant när hon sa invånarantalet. Jag vet att Alingsås är större än Falköping. Jag känner det i själen.

Jag fick migrän (eller extrem pms?) när jag kom hem i måndags och har haft huvudvärk sen dess. Det är inte kul, jag måste kolla om jag har migrän så att jag kan få riktiga värktabletter isf. Men jag vill verkligen inte ha migrän. Mormor, mamma, pappa och Björn har det och man mår verkligen jättedåligt av det. Björn är dålig i två dagar när han har migrän. Men oddsen är mot mig, med tanke på att så många, på båda sidorna dessutom, i min släkt har migrän så har jag med största sannolikhet det också. Suck.

Jag har hittat en jättebra film! =) Jag har sett den en gång om dagen sen jag hittade den i måndags. Fast den är lite X-rated så jag vet inte om jag vill uppmuntra vissa av er att se den. Fast den är så söt på andra sätt. Fast X-rated, inte en film för pryda människor och personer som har problem med sex och sexualitet i alla dess underbara former (oj vad jag låter snuskig nu...) Så nu har jag varnat er. Den heter Eating Out 2 Sloppy seconds och om ni vill se den kan ni youtuba på just Eating Out. Den finns upplagd i åtta delar med spansk text, men det är den enda versionen jag har hittat. Säg inte att jag inte varnade er =P

"I'm all alone
He's all alone
All by myself
Except for me
I cannot face tomorrow
He cannot face it
I'm all alone
Though I am here
So all alone
So very near
No one to share my sorrow

---
But i'm alone
Oh no you're not!
So all alone
I'm here you twat!
All by myself im all alone"

Jag tror att jag har förstått det nu.
I'm all alone, exept from you =) <3>hörrni.
Jag saknar er jättemycket. Nästan varje dag kommer jag på saker som jag aldrig mer kommer göra med er. Med Björn. Med mamma och pappa. Det var jobbigt.
Lycka till på era introduktioner och ha så kul ni kan =) Just det ja, jag får min nyckel på fredag! Weey, jag har snart en lägenhet!
Men nu så, plugga.
Älskar er massor, festa och plugga lagom! <3<3

0 kommentarer: