CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 20 augusti 2008

Suck på HiB redan =/

Vet ni hurkrångligt det är med högskolan?? Det tycks inte vara någon nollningHiB iaf och det är ju skönt, men de har jättedumma aktiviteter.
Måndag: träffas 8 (=O) för rundvandring av staden. Blä, jag måste vara i Borås klockan 07.25.  Blä!Slutar klockan ett, pub på kvällen. Ska jag, som har ett par hundra kronor och bor i Alingsås vänta i Borås från klockan ett till klockan åtta, nio för att gå på pub med människor jag inte känner? A, not!
Tisadg: mingel i Rabalder (matsal). Ofta jag tänker gå och försöka ragga upp någon gammal student efter min första skoldag? Ofta jag kommer ta kontakt med någon, jag kommer stå i ett hörn och se bortkommen ut. 
Onsdag: busstur, två timmar. Jag? Sitta ensam på en buss?? I två timmar??? Ytterst troligt. 
Torsdag: Skulpturrundvandring (vad är det med dessa människor och uppvisandet av staden?) eller poolparty klockan 20. Återigen, troligt att jag lägger mig vid en pool? Eller går på skulpturrundvandring?
Fredag: Pub på kvällen. Gör de inget annat än att supa?

Eme var här idag, så allt känns lite bättre =) Det är verkligen som om vi skulle ha träffats varje dag. Hon är en underbar människa. Det är synd att ni inte känner henne.

Jag hör ju inget från er. Hur är det? Vad gör ni? 
Älskar er massor <3<3

4 kommentarer:

Mirja sa...

Det verkar ju nice ju! Jag tror du kommer få trevligt :) KTH:s ettor/nollor började i måndags, och det är redan en liten stackare som blivit utsedd till korknollan för att han inte fattade hur läskautomaten funkade.
Men börjar du nu på måndag? Fail, då är ju jag bortrest och får inte veta nånting om hur det går/gick!
Du sa förut att du inte orkade svara på våra sms :P Har inte smsat sen dess, för verkar ovärt att slösa pengar på det - dessutom gick mitt busskort sönder så med alla sms-biljetter är räkningen redan k*khög.
Love you <3

Toffie sa...

Haha, stackars liten. Hur kan man inte förstå hur en läskautomat fungerar? Jag tänker inte använda någon sån förövrigt, tänk om jag inte heller förstår...
Aa, jag börjar den 25e =) Fett nervös!! Tänk om jag är den enda som är där?? Och så skrattar de åt mig.
Näe, sms är inte riktigt min grej sen jag skickade 500 på två månader.
Men ni kan ju blogga om era liv? Eller ringa? Eller kommentera? Fast du är ju iaf ganska diktig på att höra av dig <3 Varför köper du inte ett nytt busskort?
Älskar dig <3<3

Lo sa...

Skaffat blogg Cuty89

Anonym sa...

jaaaa, heeej, jooo!
Hihiih, har glömmit att svara. Ja, men knasit, pub-staden boråås :p lill-torsdag eller vad det är. eller tisdag? hihi. skulle ni inte förbi textilmuseet också? hahha... det skulle nog vara det mest intressanta :P hoppas du träffar min polare när skolan börjar då, Karin heter hon. Jag vet att ni blir många där borta.. men iaf :) onyttigt är bra! försöker lära syrran det också. Hare bäst! krääm!