CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 17 augusti 2008

För jävla svårt

Det är för svårt. För jävla svårt. Varför har jag valt Borås igen? Kan ni inte förklara för mig varför jag frivilligt valde att flytta 50 mil igen? Less. Ledsen. Idag grät jag för första gången sen jag flyttade. Ni vet såndär äckligt högt gråt som man inte vet säkert om det kommer ta slut. Jag vet inte varför jag berättar det för er, men jag kände för att göra det. Jag var ensam hela dagen och först skulle jag diska, det brukar ta en halvtimme. Det tog tre timmar, just därför att jag grät. Såklart spelade min dator bara massa sorgsna låtar hela tiden. Eller låtar som jag associerar till er eller andra tragiska tillfällen. Sen ringde mamma på kvällen och frågade om jag var förkyld. Jag förklarade att nej, jag är ledsen. Varpå hon säger att jag kan ju alltid ringa om det är något. Men vadå, ska jag, som aldrig brukar visa för någon att jag är ledsen, ringa till mamma och säga, mamma, jag är så ensam. Livet blev inte som jag trodde, Anders är inte den han borde. Rädda mig. Troligt va? A, not. Jag kommer aldrig kunna säga så igen utan att tänka på Mirja.

Sandra och Anders åt här idag. Jag hatar dem. De är så äckliga hela tiden. Okej, jag förstår att ni är glada och lyckliga och vill att jag ska vara varsomhelst men inte runt er men jag kan inte gärna pulveriseras ut i tomma intet. Måste de visa att de är så jävla kära hela tiden? Inte ens som Emma och Andreas är de. Alla andra som jag känner har i alla fall vett att inte sitta och kyssasa hela tiden. Less. De pratade i alla fall om Hans-Christian idag. Jag kallar honom Hans-Christian, inte för att han heter det utan för att jag tänker på Christian hela när jag tänker på honom, och det blir ju fel. Därför blir det Hans-Chrisian. Tänk om jag säger det till honom nästa gång jag träffar honom!? Crap. Han lär ju i alla fall minnas mig då.

Jag ska träffa Eme på onsdag, äntligen något bra på min sida! =)

"I’m through with standing in line
To clubs we’ll never get in
It’s like the bottom of the ninth
And I’m never gonna win
This life hasn’t turned out
Quite the way I want it to be
---
I’m gonna trade this life for fortune and fame
I’d even cut my hair and change my name"


Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp runt åtta i morgon. Pussokram på er underbara läskade <3<3

0 kommentarer: