CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 24 augusti 2008

Nervositet

Nu sitter jag här i Anders lägenhet och äter halvrå potatisratäng med lax. Mums =P
Idag köpte jag mitt busskort till Borås, 610 kronor, det var kul att betala dem. Not. Sen har jag kommit på att det visst är nollningHiB, men den verkar vara rolig. Det enda som känns jobbigt är att jag inte känner någon som ska börja där, och att jag bara har en person här nere som jag kan gömma mig hos om det blir för jobbigt.
Men man får ju skylla sig själv om det är självvalt.

Kåren verkar i alla fall vara lika skön i Borås som den är på alla andra högskolor/univeristet
Från kårens hemsida:
"Måsten under introduktionen
Den nye studenten ska alltid sin namnskylt fullt synligt.
En ny student har aldrig roligare än vad han/hon gör sig till.
En ny student har alltid rätt att få svar på sina frågor, vad de än gäller! (om dom väljer att fråga rätt personer)
En ny student får inte, under några omständigheter, bryta mot tyngdlagen."

Haha! Hoppas inte man råkar göra det då... =P

Vet ni vad det stod btw? Att kåren fick in 7500 avgifter förra året. Vet ni vad det betyder? Att det går 7500 elever på HiB. Hjälp!

Det löste sig för mig igår, så ja fick träffa både Niklas, Maja, Susanne och mormor och morfar <3<3

"Tell everybody I'm on my way
New friends and new places to see

With blue skies ahead yes
I'm on my way"


Nu ska jag gå och ta mer halvfärdig potatisgratäng!
Pussokram på er läskade <3<3

1 kommentarer:

Lo sa...

Jag sa ju at det sklle gå bra =) Personlgen är jag skiträdd!!