CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 15 augusti 2008

Körkort och ilska

Idag var jag och hämtade mitt körkort. Såhär ser det ut, grisrosa med en liten plastruta. Dessutom ser jag helt knäpp ut, jätteavlångt ansikte och linjerna på körkortet går rätt genom mina ögon så de ser skeva ut. Men jag är glad att jag har det! =)

Louise. Jag vet inte vad du försöker göra, men jag hoppas att det är att ge mig mer skuldkänslor än jag redan har. För det är det enda du gör. Men here's the deal. Om du fortstätter så orkar inte jag mer. Jag har nog med skuldkänslor över att jag lämnat Björn ensam med mamma och pappas skit. Så om du tänker fortsätta med att vara så svartsjuk så får du hitta en ny kompis. För jag orkar inte med att sakna alla er, ha skuldkänslor över att jag lämnat er och dessutom vara tvungen att ta väga varje ord på guldvåg så att ingen blir sårad.
Och om du bara försökte vara söt eller något så misslyckades du gravt. Jag blev arg, ledsen och besviken på dig. Dessutom lät det bara elakt. So stop it.
Btw, om det är någon som undrar varför jag skriver här istlt för att skicka sms eller ta kontakt på något annat sätt så är det helt enkelt för att jag inte orkar göra det. Lite taskigt kanske att hänga ut henne men... Nu förstår ni kanske varför jag är lite kort mot er ibland? Jag saknar er så jävla mycket. Ensamhetskänslorna som jag alltid har haft har ju inte annat än förstärkts av flytten, något som kommer lite som en chock. Jag trodde faktiskt inte att jag skulle känna mig mer
utanför när jag flyttade. Snarare att jag skulle känna som om jag äntligen var hemma.

Så nu vet ni. Så är det.

Igår åt vi jättegod lax hos Sandra. Jag gillar henne =) Och möjligheten som finns i min fantasi =P Han var inte där om ni undrar... Jag är bra på dethär med fantasier.

"And now I'm glad I didn't know 
The way it all would end, the way it all would go 
Our lives are better left to chance 
I could have missed the pain 
But I'd have had to miss the dance"

Så förvirrad. Nu ska jag tvinga Anders att handla mat. Jag är huuungrig!!
Pussokram på er läskligar <3<3

2 kommentarer:

Mirja sa...

Prettylicious! Blev ju bra körkort ju =) Och jag gillar grisrosa, det är den snyggaste färgen.
Ska försöka komma ner nån gång i höst (om jag bara kan få bort Jacob från KTH och alla "roligheter" där), då måste vi träffas <3 Miss u <3<3

Toffie sa...

Det blev ett körkort iaf! =)
Grisrosa är inte alls lika snyggt som den andra rosa på alla andras körkort =P
Komkomkomkom!! Alltid, hela tiden, varje dag! Saknar dig jättemycket<3<3<3