CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 1 september 2008

Eating out 2 Sloppy Seconds! <3

Jim Verraros, världens hetaste bög. Ah, what a pretty boy. Jag har tänkt mycket mer idag, och förstått en hel del om mig själv och min tillvaro. Men ingenting känns riktigt nödvändigt att skriva. Beror antagligen på att jag har antecknat lite sidogrejer varje föreläsning idag, ni vet, allt sån skit som jag vanligt vis skriver av mig här om.

I morgon ska jag äta lunch på stan med Ida och kanske Malin och Elinor (hur stavar man det?). Jag tror att det kommer bli jättekul. Vet ni!? Jag pratade med min studiegrupp. Wohoo!

Jag har på något sätt blivit lurad till att stå modell för Eme, jag vet inte riktigt hur jag kunde gå med på det... Men men, på något sätt älskar jag henne mer nu. Alla dessa småsaker som antingen kan stärka en människa eller helt bryta ned en människa. Men nu var det nog allt tror jag =)

"It's never been easy for me to let me love myself
Do you understand?
The touch of your hand makes it all go away
You make it better
When we are together
---
Everyday"

God natt på er underbara människor <3<3

0 kommentarer: