CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 19 september 2008

Så nu sitter jag här och måste alldeles strax sminka mig inför min studiegrupp (är det inte sorgligt att jag  inte kan gå utanför min lägnhet utan smink?). Jag tänkte bara skriva ett litet inlägg först. Igår satt jag framför datorn och störde mig på att ni inte uppdaterat era bloggar, utan att uppdatera min... Snäll jag  är va?? Så nu måste jag skriva lite.

Igår firade Ida och hennes pojkvän 8 månader. Hon är så lycklig. Jag är så avundsjuk.

I onsdags var jag på Knalleland och köpte skor!! Tre par! wey, inga dumma kompisar som hindrade mig. Inte en person mer än jag som stoppade mig från att köpa fyra par. Jag saknade er då, fast att ni inte ens hade gått in i affären med mig.

Skolan är lite panikig, jag har inte en bok som vi ska ha läst på torsdag, som man dessutom ska skriva ett paper till, och en artikel... Crap, på hög nivå.

"Tell Hip-Hop I'm illiterate
I got grater expectations
Than Oliver Twist"

Snart släpper Fall Out Boy deras nya video! Och den 4de November släpper de skivan, om jag inte redan har sagt det.

Nu ska jag byta om och smikan mig.
Jag älskar er <3<3

1 kommentarer:

Camilla sa...

Mm, jag vet. Man blir väldigt huslig av sig, även om det är tråkigt att laga mat till sig själv bara. Men man har ju ngt att göra också.

Nej, jag bor i lägenhet så det blir mycket tid ensam. Vet inte hur du har det, men jag har kanske mellan 2-4 föreläsningar per dag och resten av tiden blir det plugg. Sen sitter man hemma ganska mycket och då finns det ju inget att göra- utom att baka. ;)
Själva tiden i skolan är ju inte så mycket, det är mera allt runt omkring...

Okej, jag är i uppsla den 22-26 oktober vad jag vet nu, sen åker jag nog hem större delen av jullovet 20 dec till den 5 januari eller nåt sånt.

hur är det i skolan då?
saknar dig med <3<3