CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 24 september 2008

Homesick at Borås (FOB igen)

Gissa vad jag har gjort?? Jag har skirvit ett skitdåligt paper (det heter paper, det är engelska, vet inte om de gör så på alla högskolor och universitet) Seriöst, jag kommer få U. Faaast, jag fick G på mitt första! Yay, alla gör minivågen för Maria! Weheheey (nu försökte jag vara ljudhärmande igen). 

Tack till Ida, Ellinore och Malin som lät mig kopiera deras bok eftersom jag stulade till det för mig. 

Seriöst, vad ska jag göra i Uppsala?? Mitt nya liv, eller den nya delen av mitt liv, är här, och nu. Jag... har ju valt det. Jag har nog inte fattat det än dock, för jag måste fortfarande packa upp... Men men... Jag saknar ju er. Och allt vi har gjort men aldrig uppskattat. Mirja! Jag har hittat en ny å som vi kan sitta bredvid (eller jämte som de säger här <3)

"Där är där, man inte är
Här är här, där man är"


Jag ska ju bli förskolelärare =P
Nu ska jag sova gott och tänka på mitt asdåliga paper...
Älskar er jättemycket <3<3

1 kommentarer:

Mirja sa...

HAHAHAHA! Känn ironin flöda. Grupparbetet igår gick visserligen bra, men hela dagen idag har jag suttit och skrivit av en kompis anteckningar utan att fatta, eller säga, ett enda dugg :P That's for working as a team... Tack och lov är alla andra grymt smarta så dom löste situationen rätt okej ändå ;)

Men eller hur? Det är plågsamt, jag satt och läste igenom inlägget och insåg att jag förvandlats till precis en sån där mardrömsmänniska som jag hatat under hela mitt liv! Det värsta är att det blir så. Alltså, på riktigt BLIR så. Har dessutom bara vänner som också är självbelåtna gifta så allting kretsar kring "min kille" och "din kille" och "vi" och "oss". Känner hur all självständighet, -respekt och intelligens bara smälter bort. Suck. Samboskap är verkligen inte bra för IQn.

Nej, det är ju bara att säga att du är manisk på att ljuga eller nåt :P Det är ju inte som att dom har bevis. Still; bad girl! BAD!

Hm. Ja, på mina 7 tusen i månaden ;P Kan nog bli svårt med det... Men vi kan flytta till en pappkartong utanför centralen - pendlarläge och allting! Och så äter vi bara rester under den där gula kiosken utanför du vet. Då blir det billigt och bra.

Hur är det i Borås? Jag får ju inga detaljer längre, ni bloggar så o-snacka-skiten-ur-världen-igt. Och jag med, men bara för att mina föräldrar lyckats snoka upp adressen. Jobbar på det ;)
Hursomhelst så är du bäst i världen. PUSS <3

(Du är det roliga i hasch! Love)