CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 12 september 2008

Internet fungerar!

Idag var jag och hämtade mina grejer från ComHem i tron om att det bara var att koppla in allt så skulle det fungera. Det gör det inte. Internet fungerar tack och lov. Tv är CP, men det var den från början. Telefonen fungerade först, sen slutade den fungera efter att jag kopplat in min tv. Suck. 

Okej, nu är det några timmar senare än när jag skrev detdär om hur ComHem strular. Fast nu har jag kollat på deras hemsida. Där står det att internet och telefonen kommer fungera på söndag och tvn på måndag. Skönt, nu vet jag.

Snart har jag bott i min lägenhet i en vecka. Cool =P Mat är dyrt. Idag var jag och handlade och först var jag på en lågprsaffär. Det satt en assnygg kille i kassan så jag ville inte betala... Sen köpte jag mat och cider och hon i kassan ville se mitt leg. Jag blev glad för det är första gången jag visade mitt körkort. Haha! =)

Jag håller på att bli jättesjuk här i regniga Borås (mm, det regnar nästan varje dag). I blame Ida, Björn, Niklas och Elinor. Jag känner inte för att laga mat så idag har jag ätit avocado till middag. Gôtt!

Nu ska jag se på The Island! Den har jag velat se sen den gick på bio. Here's to middleaged men. Ewan McGreggor.

"Plast. Nu i rörform"

Var det bara jag som såg på Vem kan slå Filip och Fredrik??
Pussokram på er läsklingar <3<3

0 kommentarer: