CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 27 september 2008

Vad är det du vill veta?

Jag är inte helt säker på vad det är som jag inte berättar faktiskt? Allt detdär tråkiga vardagliga? Jag har  inget span än, om det är vad du undrar om (fast jag tror att du vet att du typ är den jag skulle ringa till först isf). Jag har tre nya kompisar och en Maria (vi är ju inte kompisar men hon är übertrevlig). Jag kommer ganska bra överrens med min studiegrupp och ni borde förstå att det är väldigt konstigt, de lyssnar på mig. Jag är samma gamla jag, samma Maria som jag alltid har varit. (Maria inte person)

Mirja, jag var otrogen idag. Jag satt på en parkbänk, åt godis, var löjlig och hade genuint kul. Fast jag saknar dig mer nu. Jag vill visa er mina nya fina kläder. Jag vill berätta allt som hände på stan. Hur en kille från 3 kommenterade hur fin min mya röda jacka var. Och hur jag tackade och tog emot komplimangen utan att göra mig löjlig över den. Men det kan jag inte. För vi ses inte på måndag. Vi ses inte på tisdag. Alla vi ses nog inte om ingen gifter sig snart.

Emma. Var är du? Var har du tagit vägen? Jao, jag är lite skenhelig som tycker att du är dum som inte hör av dig. För det gör ju inte jag heller. Fast det gör jag visst det, jag bloggar. Jag försöker så gott jag kan med att hålla kontakten. För jag bryr mig om dig. Det gör jag verkligen. Men var har du tagit vägen?

Kom hit kom hit kom hit kanske jag ska skriva? Det blir ensamt ibland.

Igår längtade jag hem. Så jag gick ut på en kvällspormmenad i parken vid min lägenhet. Sen kom jag på en sak. Mirja, vad vill du helst? Att jag kör i 100 på 70 vägar eller att jag går ensam i parker på nätterna. Jag lovar att aldrig mer göra det ena =) Jag tog några asfina kort också =) Ska lägga upp dem på bilddagboken senare.

"I speak fast and I'm not gonna repeat myself
---
Blackmailed myself
Cause I ain't got anyone else
---
And there's nothing in your head or pocket, throat or wallet
That could change just how this goes, no
Were  gonna shoot you
---
When I said that I'd return to you I meant
More like a relapse"


Jag saknar er. Nu ska jag se på Bullshit. Yay! Älskar er <3<3

0 kommentarer: