CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 15 september 2008

Hata IKEA

Idag var jag och Eme (kärlek på henne) på IKEA, andra gången på en vecka för mig. Om vi bortser från det eviga köande och varor som var slut och söt med otrevlig personal där kan man i slutändan ändå konstatera att IKEA suger. Quality of Sweden, som jag ju ironiskt skrev i mitt förra inlägg om dem, står faktiskt på deras grejer. Jag köpte efter mycket möda tillslut detdär jävla bordet från dem och efter att Eme och jag monterat dendär skitsaken visade det sig att även detta bord var defekt. Jag blir så fruktansvärt less. Jag pratade med pappa när jag insåg att bordet var defekt och han sa att jag skulle maila dem och tvinga dem att komma hit med ett färdigmonterat bord, vilket också är vad jag ska göra. Nu har det gått för långt, jag kan inte åka till Göteborg tre gånger för att få en produkt som inte är defekt. Suck på er IKEA, hör ni det? Jag tänker bara poängtera att när jag klagar direkt till ett företag så är det verkligen något som är fel. Jag brukar klaga ganska mycket men jag brukar inte klaga på företag, inte skicka arga mail till dem iaf.

Justdet, min telefon går att ringa till men inte från. Så ni får gärna ringa mig. Någon som har ComHem? Mirja kanske? Isf är det gratis. Tror att jag ska smsa mitt telefonnummer i morgon till er, så att ni har det. Jag saknar er. Kom hit!! Jag måste träffa er. Jag åker nog upp i höst. 

Jag pratade med mamma, pappa och Björn i en och en halv timme idag. Jag är jättesjuk och kan nästan inte prata efter det... Men ring mig i alla fall.

"So would I be out of line
If I said I miss You?"

Såg någon på VMA i veckan?? FOB och PatD vann ingenting. Shame! Men Russel Brant (hette han så??) är min nya hjälte.
Hör av er, jag saknar er. Pussokram på er underbara älskade <3<3

2 kommentarer:

Camilla sa...

Dumma IKEA ;(
Jag har varit arg för att det inte finns något IKEA häruppe, det närmaste ligger i Haparanda ca 13 mil norrut! Men då kanske det inte gör så mycket om de inte ens kan leverera hela möbler!
Jag åker ner den 22 oktober och stannar till den 26, om du är i uppsala då kan vi ju ses!?

puss<3

Mirja sa...

I do :) Ge mig nummer så ska jag ringa så fort jag får tid och tillfälle att prata utan att Jacob hänger i närheten :P
Knäppt, det är som att Ikea tror att bara för att dom är så stora så kan dom behandla sina kunder som skit utan att det gör något. Synd att dom har så billiga möbler bara, det blir ju så att man går dit när man behöver nåt, speciellt när man är fattig student =/ <3<3