CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 29 september 2008

Snart 100

Dethär är mitt 95e inlägg. Fast blogger räknar ju med utkasten också. Så dethär är typ mitt 90de.

Idag var jag på VFU. 2a klass, jag tror inte att jag vill bli låg-mellanstadielärare (så heter det inte, det heter lärare för skolans tidigare år, men det skiter jag i). Jag ska nog bli förskolelärare. Fast man kanske inte ska ropa hej innan man ens försökt gå över bäcken??
Jag har varit uppe sen fem. Jag börjar bli lite trött. Min lärare var jättesnäll och jättetrevlig.

Tittar ni på I ditt ansikte? Om inte, gör det!! Fett med roligt!!

"Please put the doctor on the phone 'cause
I'm not making any sense"

Hur jag känns inte den meningen. Eller det kanske bara är jag som tycker det??
I morgon ska jag försöka ta mig till mormor och morfar. Jag saknar dem. Jag saknar alla. Jag har en annan låt på hjärnan, denhär; "Vart tog du vägen? Vart tog jag vägen själv?" Det var en till låt, men jag kommer inte på den nu. Det får bli i nästa inlägg. 
Älskar er massor <3<3

1 kommentarer:

Mirja sa...

"Var tog du vägen?
Var tog jag vägen själv?
Vi lova ju att alltid älska
När vände vinden?
När föddes tomma ord?
När hade vi förlorat allting" ??

Den låten gillar jag, i alla fall.

Det var underbart. Sjukt mycket, och nu är det lite sämre. Jag fattar inte avsked, borde man inte vänja sig nån gång? Gosh, jag älskar den killen. Suck. Men det blir ju bättre, som vanligt.

Aw. Den är nog jättefin :) Har jag sett den? Jag minns inte, allting är så länge sen nu.

Äsch, du får inte ge upp. Det här är ju vad du vill! Och vi finns kvar om tre, fyra, fem år också. Om 30, 40, 50 med för den delen. Då kan vi leka varje dag igen!

Datorn är superfin. Och jag har fixat allt själv! Ingen hjälp från Jacob öht, självständigheten kämpar sig tillbaka! Yey me.

Tack söt, jag hoppas duggan går bra. Har pluggat ända tills nu, så skiter det sig blir jag sur på riktigt :P

Saknar dig <3<3 Mest mest mest.
Du är sodastreamad oboy. Med vispgrädde!