CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 1 oktober 2008

Jag kommer inte heeem i (morgon) kväll!

Igår sov jag hos mormor och morfar. Och vi var hos Niklas och Susanne! Det var jättekul! Niklas visste inte att jag skulle komma och han blev jätteglad. Jag ska åka med honom hem någon dag när jag är i Alingsås.
Maria har varit duktig och tagit mod till sig, jag ringde min andra VFU och pratade med en av mina handledare. Jag gjorde förvisso bort mig lite men det skiiiter jag i.

I morgon sover jag hos mormor också. Det är skönare att sova hos dem än att sova, äta och leva själv i min lilla skitiga lägenhet.

"Vad gör du nu för tiden?
Varför hör du aldrig av dig?"

Det var den jag hade på hjärtat också. Jag har fått mitt Visakort! Yay! Nu kan jag handla på internet!
Blir ett jättekort inlägg men det är väl bättre än ingenting? =P Det är kul men ansträngande att leka med barnen hela dagarna. Mest är det kul så klart!
Älskar er. Och saknar er. <3<3

0 kommentarer: