CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 6 oktober 2008

Jag drar till mormor =)

Nu har jag bott hos mormor och morfar i några dagar. Idag var jag på en förskola och det enda jag kände spontant var: Nej. Jag orkar inte. Jag vill inte. Det kan bero på hur annorluna känslan var, jämfört med på Ängaboskolan. Fast jag orkade inte med barnen. Jag ville verkligen inte vara med.
Jag gillar inte Alingsås. Varför ville jag tillbaka dit? Den enda som jag flyttade hit för vill ju flytta bort (Eme). Men... Ja, så kan det vara. Jag orkar inte. Jag åker nog hem till jul, ska vi träffas då??

"I can't do this all on my own
I'm no Super Man"

Kom heeeem. Vi börjar om igen =P Nu(23.04) ska jag diska. Önska mig lycka till. Jag älskar er <3<3

3 kommentarer:

Camilla sa...

Ja det ska vi! :)
Saknar daj
<3

Mirja sa...

Jag saknar dig med, sweetie <3 Saknar er varje dag, det är skitkonstigt att vara i Uppsala och sen är ingen av er här längre. Känns inte som hemma!
Klart vi ska ses i jul. Vet inte var jag är och när jag är det, jag har klara problem med Jacob just nu så kanske är jag i Uppsala hela lovet. Men vi fixar det :) Jag vill absolut träffa dig!
Älskar dig min lilla Toffielene <3 UPPDATERA BLOGGEN! PUSS

Camilla sa...

Okej vad bra! Då får vi ses :)
Jag åker hem den 22 på lördagen och sen stannar jag några dar in på januari. Schemat för VT får jag om ett tag, men jag skulle ju vilja stanna hemma den 9.

Haha, jag funderade på att våldgästa Chalmers och säga att jag går i deras klass där, men det bygger bara broar tydligen ;P
Jag får se fram emot examen ännu mer istället! :D

Puss och krams! <3