CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 30 oktober 2008

Tentan, check...

Okejokejokej. Nu sitter jag här och är vrålarg och jättenervös. Resultaten från tentan som vi hade för en timma sen läggs upp om ca två minuter. Jag tänker bara förklara för er varför jag är arg sen ska jag kolla om jag är godkänd.

Jag hatar min studiegrupp. Idag hade vi tenta och en dela av den innebar att vi i grupperna skulle granska de påståenden som tentan gick ut på att säga om de var falska eller sanna. Jag är jag. Jag är kritisk. Jag hittade kanske 10 påståenden som jag tyckte borde tas bort pga formuleringar eller tvetydighet. Vid mitt tredje argument hände det som alltid händer. De tyckte att jag var jobbig och slutade lyssna på mig. De gjorde sig lustiga över min kritik. Jag tog illa vid mig. Jag är ledsen. Jag blev genuint sårad.

Nu har jag iaf rättat till det som gjorde att vi och jag fick U på litteratureseminarium 2. Skönt. Får säkert U igen. Bajs.


De har inte publicerat resultaten än så jag återkommer =P
Pussokram på er underbara <3<3

0 kommentarer: