CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 3 november 2008

Fuck. F-U-C-K!

Hejsan alla läsare. Att dömma av min rubrik går livet åt helvete. DVDbrännaren som jag köpte till min dator för att kunna laga den passar inte i min dator. This is a cry out for help. Mirja, underbara människa. Jacob köpte ju din dator, och han vet ju hur den ser ut och hur den fungerar... Vet han möjligtvis även vilken CDspelare man ska köpa till den?? Skulle han kunna ta reda på det...?? Eller är det någon annan som har köpt CDspelare/DVDbrännare (vadsomhellst så länge den spelar CDskivor) till datorn som de köpte ut från Rosendalsgymnasiet 2008?? Jag kan ju ingenting om datorer, jag bara låtsas och pappa måste se dem för att veta vad som behövs. HEEEEEELP!

"I will never end up like them
Behind my back I already am
Keep the calendar this way
You will always know"

Så hjälp mig snäääälla! <3<3

1 kommentarer:

Mirja sa...

Jacob hälsar: Slimline
om du ska ha en som passar i datorn, för annars kan man ha en extern som man sätter dit med USB (fast dom är dyrare).
http://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Product=SAMSN-S082HBEBE

Puss <3