CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 21 november 2008

I could be more than this

Hallåjsan alla fansen!

Vad har hänt sen vi senast pratade (btw så har vi inte pratat på tre månader typ)... Mamma, pappa, Björn och farmor är på väg ner hit, och jag ska passa Maja i morgon... Det känns lite splittrat sådär, att jag har lovat att passa Maja helgen som min familj väljer att komma hit (fast att de bestämt har sagt att NEJ! De tänker minsann inte komma hit denhär helgen fram till igår... för då ville farmor) Magnus, min morbror, keep up, fyller 40 på tisdag därför kommer de hit.

Jag ska städa min lägenhet, mormor och morfar kommer antagligen att vilja se den i morgon när de ska hämta mig här... Så jag måste stryka mina gardiner, som jag fick av mormor =)

Sen ska vi se om inte jag kan hinna träffa hela släkten i morgon, det vore ju hysteriskt!

Det snöade för första gången igår natt, och jag hade ingen att berätta det för. Hade det varit hemma hade jag väckt Björn... Eller skrikit det till alla idag på morgonen. Men det finns ingen här...

"My insides are copper
I'd kill to make them gold"


Nu ska jag gå hem och äta god mat, dvs räkor och avocado och chips! Mums. Jag saknar er. <3<3

0 kommentarer: