CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 25 november 2008

Ett taggtrådsbarn

Idag pratade vi om vilka sorts band man har till sina "care takers". Sedan pratade vi om hur barn med dåliga band yttrar detta på olika sätt. Vår föreläsare sa att en del barn vänder sig bort och vill inte ha hjälp och närhet. När vi sedan i studiegruppen skulle bearbeta föreläsningen sa jag att det är sådana barn som jag (i dagsläget) kommer tycka är jobbiga att handskas med. Mest för att jag var -är- sån. Mina underbara (ironi) studiegruppskamrater svarade saker som, "vilken konstig sak att bli stöd på... Det skulle aldrig jag störa mig på".
Jag blev arg,och sårad, som vanligt. Jag sa ingenting när de sa att de jobbiga barnen för dem är barn som är klängiga, något jag inte kan förstå att man stör sig på. Ibland känns det som om jag inte riktigt finns. Att jag inte riktigt räcker till.

"Think of all the places where you've

Been lost and then found..."

Jag saknar er, som vanligt. (Bara 23 dagar kvar) Jag älskar er <3<3

1 kommentarer:

Mirja sa...

I know! Det är nåt så sjukt mkt snö nu, och i nästan hela Sverige med! Fast nu är det plusgrader här, så jag misstänker blixthalka och slask upp till hakan imorrn. Illa...
Hehe, aw. Gums, du ser inte tjock ut även om du har 8 miljoner kläder på dig. Men man får väl kanske erkänna att vår- och höstkläder är lite mer smickrande ;P Men äsch, vi är snygga ändå!

Vet du, jag har faktiskt ingen aning om när jag kommer kunna åka härifrån för jag måste göra ett arbete ihop med en kompis över jul :O Men det löser sig, vi kan väl se sen efter typ 12e? Då får jag schemat för den perioden, nämligen :P

Men hur är det med dig? Din studiegrupp verkar knäpp tycker jag! Känns det okej ändå?

Pussar på min honung <3
Saknar dig!