CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 4 november 2008

Det lättar...

Jag är godkänd på två av fyra uppgifter! Yay! (De andra två har jag inte fått tillbaka än)

CDspelaren passar fortfarande inte. Men jag är godkänd. Så yay! Eller, egentligen på 3 av 5 uppgifter för VFUn är ju en också. Och ja, VFU(=verksamhest förlagd utbildning) innebär att jag terroriserar småbarn genom att, so far, observera dem.

Jag har kört bil själv i halka. Det var kul. Eller, förtroendet från mormor och morfar var kul att känna.


"Northern downpour sends its love"

Jag har inget mer att skriva. Måste ändra min bokning, jag kan inte åka hem den 10de jag missar 3 examinationer på det... Så jag åker hem runt den 2-3 istället... Så nu får ni se till att ha tid för mig när jag är uppe!
Älskar er <3<3

0 kommentarer: