CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 11 november 2008

Visions of you

Jag tänkte härma Cammi (va?! Vem? Jag, härma någons idé!? Det gör jag ju aldrig!)
Alltså: låtar som gör att jag tänker på er =)

Cammi: Fall Out Boy - Thnks fr th mmrs Fast egentligen bara för att du sa det, men den påminner mig i alla fall om dig =)

Eme: Fall Out Boy - Bang the doldrums (näe, jag har inte bara FOB låtar) Det var den enda FOB låten på hennes "körabilband" =)
"I cast a spell over the west to make you think of me, the same way I think of you, This is a love song in my own way..."

Emma: Panic! at the Disco - Do you know what I'm seeing. Fast nu när jag har lyssnat på den och inte bara hört den inser jag ju att den inte är så underbar som jag först tyckte... Men jag tyckte att den var sådär underbart lycklig som du kan vara =) <3

Louise: Fall Out Boy - Grand Theft Autum eller Nik og Jay - Boing och jag ska förklara båda separat. FOB låten för att den påminner mig om de hemska veckorna då du bodde på Gotland, "You were the last good thing about this part of town" Du var ju det enda som var bra med Sävja, så den påminner mig om hur det kändes ibland när du flyttat till Bro.
Nik og Jay, för det verkade som om du för första gången förstod min saknad till Eme när du accepterade min nya danska musiksmak. Även om det antagligen inte var vad du gjorde då. Men... jag kände som om du accepterade min otroliga längtan och sorg. <3<3

Mirja: What is love Här behövs ingen artist, för alla versioner på den låten får mig att tänka på dig <3<3 Björn Gustavssons dans. Jag säger bara det! =)

Och sen som en bonus, fast att jag egentligen inte tänkte ta med någon av mina nya kompisar så måste jag tillägga, för att den passar så bra på vad jag känner... Så:


Malin : Visions of you (Jag vill ju säga Jim Verarros men det är inte han som har gjort den...) Enbart för raden You remind me of someone I once used to be. För det gör du,och det är därför jag kan bli så kort mot dig ibland, för du påminner mig om någon jag så desperat försöker glömma att jag en gång var. Fast du är helt underbar... (Nu låter jag sådär falsk, men jag tycker faktiskt att du är en underbar människa, det är bara vissa delar av dig som påminner om en person jag en gång var)

Jag vet att denhär kommer stå som utlagd den 11/11 fast det är den 13/11 idag, för att jag vill ha lagt ut den då, det är ju så fint 1111! Haha! =P

"Everybody scream, it's only halloween"


Nu ska Maria skriva sin första didaktiska planering =) Det ska bli kul... Matte ftw!! Älskar er, pussokram <3<3

0 kommentarer: