CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 22 oktober 2008

Tenta. TentaTentaTenta

Igår mailade jag och frågade om utlandsstudier. Jag vet inte om jag har sagt det till er, eller om ni har tagit mig på allvar. Jag ska i alla fall göra mitt bästa för att få åka utomlands och plugga, eller ha praktik. Kul va?? Det är mitt mål med min utbildning. Fast jag kan inte göra det än på något år eller så. Men vem bryr sig?? Jag vill till England och damn it, jag ska dit! Jag skaaaaa dit!

Min DVD brännare har inte kommit. Det suger. Jag måste sitta i skolan och lyssna på FOB och jag är livrädd att någon ska komma och säga till mig att jag borde flytta på mig eftersom jag inte pluggar. Vilket jag ju också borde. Jag måste plugga till min tenta den 30. Och rätta till det som jag gjorde fel på förra examinationen.

Så det ska jag göra nu.


"One night can change it all"

Remember that I love You <3<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

tjiiiioo! vaar bor duudå? :) hihhhihi, ciao!

Mirja sa...

Det är bajs! Skolan är bajs! Bajs! :P Vi har tenta IGEN på fredag. Ingen rast och ingen ro, bara massa bajs. Och jag har feber.
Anyhow. Yes! Men nu är vi friska igen (läs: Jacob är) ;P Hehe

Jobbigt med data/dvd/teknik-problem. Speciellt när skolan tar noll hänsyn till det och tycker att man ska kunna göra arbetena precis lika bra ändå =/
Vad ska du göra i England? Jobba på en skola där? Eller vad får man göra på praktik eg? Bara sitta med och kolla eller sådär som dom gjorde i Rosendal och terroriserade en hel klass i ett halvår?

Tack gullunge <3 Hoppas vi ses snart igen =/ Puss på dig!