CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 20 oktober 2008

Hejsan alla fansen!

Jag veeet att jag inte har uppdaterat men nu råkar det vara så att min horiga lilla dator vägrar fungera, vilket innebär att Maria (mois) har varit tvungen att köpa en slimline DVDbrännare för 400 kr (produktplacering! Får jag en sån gratis nu??) och den levereras la om några dagar. Eftersom vi inte fick med någon cdspelare och jag måste reparera min dator, en av de filerna som datorn använder för att starta upp Windows har gått sönder. Så jag måste vara i skolan för att kunna arbeta, eller blogga. Suger. Tur att vi kan komma in dygnet runt med våra brickor.

Maria har tenta nästa torsdag. Kul. Not. Jag förstår att man blir sönderstressad och inte vet vad man ska plugga på. Vi har ju vant oss vid att plugga som man gör på gymnasiet, något jag har fått lära mig är helt fel. Sucks. SUUUUCKS!!

Idag var jag och en annan Maria och bytte inriktning, så nu kan jag bara vänta och se om jag får bli grundskolelärare, gudars vad jag hoppas att jag får det.

Nu tror jag att jag ska börja packa ihop mina grejer innan någon kommer och säger till mig att jag inte ska sitta vid datorn om jag inte gör skolarbete (det är därför jag kollar på schemat också, så kan ingen säga att jag inte gör någonting som har med skolan att göra...)

"I've got troubled thoughts and self-esteem to match
What a catch, What a catch"


Nu går jag och äter lunch, pussokram på er underbara <3<3

0 kommentarer: