CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 23 september 2008

Bensinskalle (WTF, I don't care) (FOB btw)

I helgen var jag fylletaxi åt Yvonné och Magnus. Det var kul, jag körde Yvonnés nya automat. Jag kan bara säga ett ord. Petrolhead. Det är var jag är. Jag kunde ju inte låta bli att se vad jag, och blien, gick för. Vi kan säga som såhär, maxhasitgheten som jag vågade köra i var 120 km/h. Det är 70 på vägen. Men näe Mirja, det var aldrig farligt, det var ingen annan på vägen, som var torr, jag hade bälte och det var en raksträcka =) Safety is my middle name. Not. Resan som vanligt vis tar en halvtimma tog mig en kvart knapt. Finfint Maria. Jag vill ha en bil!! Varför måste försäkring och bensin vara så äckligt dyrt??

Jag våldgästade mormor och morfar när jag ändå var i Ödenäs, och hade bil. Det var jättekul, de vart så fruktansvärt förvånade. "Hur kom du hit?" "Åå, jag som har saknat dig så." Jag älskar mina morföräldrar. Vad ska man göra utan dem? Ska kanske bo där när jag har min praktik. Kan kanske köra bil lite då också...?

Iförrgår var vi hos Anders som fyllde 23 i lördags. Hans-Christian (ni får la leta reda på vem han är, om ni inte minns det) kom också dit. Yay! Första gånen på ett halvår som jag ser honom. Fast det var allt jag gjorde. Såg honom. Man kan ju inte stöta på någon när hans familj och min är där. Så jag lekte med hans 3åriga kusin istället. Hon är också sådär underbar som Maja är. Som alla barn under 6 år är. De gör mig glada i själen! Hmm, dagisfröken är nog rätt ändå.

Jag träffade Lina och Erik också såklart. Det är så skönt att träffa mina släktingar. Fast ingen Maja, och ingen Niklas och Susanne.

Om ni funderar på att torka bananer för att göra bananchips så råder jag er till att bara köpa sådana, de man gör själv blir jätteäckliga.

Vi kommer aldrig mer gå på Gina Tricot tillsammans i Uppsala. Thnks fr th mmrs
"Kiss my sass"
Jao, men det var nog allt. Har panik över skolan som vanligt...
Älskar er massor. Pussokram <3<3

1 kommentarer:

Mirja sa...

Hmpf! Det är INTE okej, det kan faktiskt hända nåt ändå :S Men jaja. Bara för att det är du då... Och bara för att jag litar på att du inte druckit ett endaste litet dugg innan! Men är det så smart att skriva sånt i offentliga bloggar?
Men gumman, varför bananchips när det finns riktiga? :) Kom upp nån gång så vi kan gå godisräd på Hemköp igen! Saknar det ju...
Och synd att det inte hände nåt med HC, nästa gång kanske? Annars har jag en riktig heting åt dig här uppe! (Kom hem kom hem kom hem!)
Looove <3