CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 1 februari 2009

Luppsala

Suck. Det finns inga enkla separationer. Det ska ni bara ha klart för er. Det vore nog nästan lättare om de var arga på varandra och inte smågnabbas som de alltid gör. Jag är inte ledsen över att de separerar men stämningen hemma är helt konstig. Borstett från att det inte är samma sak hemma hos någon som att vara ensam och alltid komma i första hand, det är något annat som stör mig. Kanske är det just det att de inte bryr sig, att de är så trötta på sin egen tillvaro att inget spelar roll.

Homosexualitet. Kan man inte bara få vara den man är? Min pappa och min storebror. Tur för er att de ni känner som är homosexuella inte hör er, det är pinsamt att vara släkt med er. Alla bögar är inte fjollor. Alla fjollor är inte bögar. Vissa har en sexualitet, andra har ingen...

Åh, vilket konstigt inlägg det blir nu, helt random saker. Fast inge egentligen, jag skulle skrivit igår och i förrgår. Igår träffade jag Mirja och Sofia. Det är så konstigt. Så konstigt att det inte känns som att det är annorlunda att bara träffas två gånger på sex månader mot att träffas varje dag. It's scary in ways I can't (won't) explain...

Nu stressas det här igen, surprise! Men människor. Blä.

"I don't blame you
For being you
But you can't blame me
For hating it"

Suck. Jag hatar att stressa. Jag tänker inte flytta någonsin igen. Jag kommer antagligen vara hos mormor de närmaste fem dagarna, där man fortfarande har modem som kostar pengar per sekund man är ute, så jag hör inte av mig isf... <3<3

0 kommentarer: