CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 23 februari 2009

And the oscar went to

Haha, jag suger verkligen på dethär med att hålla vad jag lovat på min blog. Men anyways. My partner in crime Lo missade Oscarsgalan! You got me hooked man! Vad hände?? Jag lovar att ringa dig nästa år så att du inte missar den då också. Haha, undrar vad du tänkte när du såg mitt sms i morse, skickat klockan två när galan precis hade börjat. "Är du vaken? Jag saknar dig <3"

Helt ärligt började jag ledsna på galan runt halv fem. Eller okej, jag vet inte om jag började ledsna så jag satte på en film eller om jag satte på en film och så ledsnade jag på glan...

Igår natt/ tidigt i morse tittade jag alltså på en film. Jag har hittat två filmer som kan mäta sig med känslan jag fick när jag såg Little miss sunshine. De heter Juno (va? har hon inte sett den för ens nu?) och Nick and Norah's infinite playlist. Den senare får jag nog dock återkomma till då jag såg den inatt klockan halv fem. Det finns fler filmer i denhär kategorin men de är få. På imdb.com kan man, om man är medlem, katalogisera filmerna och dessa filmer hamnar i kategorin "Breathtaking". För det känns som om jag har varit ute och joggat efter att jag har sett på vissa filmer, och när jag lyssnar på viss musik, och alltid när jag är på teater.

Nu ska jag göra mig i ordning för skolan, kommer bli en rolig dag idag! =P

"We sure are cute for two ugly people
I don't see what anyone can see in anyone else but you"

Får se om jag klarar av att baka ikväll, isf blir det semlebullar! Ha en toppendag! <3<3

0 kommentarer: