CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 2 mars 2009

Såhär skulle det se ut om jag blev gravid idag (med tiolingar)! Haha, fett med tråkigt jag har. Suck, var kan man köpa pojkvänner?? Jag behöver en sån. Ska nog inte visa min helt hypotetiska framtida pojkvän denhär dock =P Men jag tänkte att vissa (Mirja) kunde göra en lika dan och visa herr Mirja =) Mahaha.

"You have a moan all of your own
And I can feel it down to the bone"

Nu ska jag se på CSI:NY =) Pussokraaam <3<3

3 kommentarer:

Mirja sa...

Jag kan inte se bilden :(
Och pah. Vi kom ju överens om att få barn med Björn Gustafsson istället! Eller var det Johnny Depp? Saknar dig <3<3
PUSS

Mirja sa...

Men det är ju just det :P Jag vill att NI ska älska den, inte alla andra =)

Ja, gör det! Och jag ska försöka åka ner till dig med - hoppas på påsken fortfarande...

PUSS <3<3

Camilla sa...

Jag kan tyvärr inte se bilden, men kan få en liten bild om hur det kan sett ut :)
Bra! uppmana Mirja visa den för Jacob bums!

Allt bra med Pluggeliplugget?

Puss<3